is het mogelijk dat mensen in de toekomst niet naar school meer moeten door de compiuter...???

dus dat kinderen niet meer hoeft te leren omdat er overal compiuters en robots rond lopen..

Weet jij het antwoord?

/2500

tuurlijk niet.onmogelijk.die dingen gaan kapot en dan heb je juist meer kennis nodig.een robot die die dingen doet heeft software nodig en dat moet zeer ingewikkeld zijn.dus ik denk juist meer school (betaald)en minder werk.

Nee. Ook voor computers en robots heb je opleidingen nodig. Daarbij.. Om NIEUWE dingen te doen, is een computer of robot niet voldoende. Daar moet een intelligentie bij komen kijken.

Dat lijkt me niet, hoe regel je bijv. een vak als gymnastiek? En directe uitleg van een docent lijkt me altijd beter dan instructies via een handleiding op de computer. Toegevoegd na 3 minuten: Volgens mij heb ik de vraag verkeerd begrepen, in het geval je bedoeld dat ''robots'' al het geschoolde werk overnemen: Wie denk je dat die ''robots'' ontwikkelt en instelt etc. ?

dat is best mogelijk, misschien zijn er dan helemaal geen mensen meer nodig.

Je vraagstelling is dus eigenlijk, is het mogelijk dat de computers en robots de mensheid overneemt, daar is het antwoord ''nee' op. De kennis van de mensheid moet altijd blijven bestaan om de robots en de computers verder te kunnen ontwikkelen en om ter reparatie te dienen, ook is het zo dat niet alles kan worden overgenomen, de mens blijft altijd in beeld. Mensen in de toekomst gaan het zeker makkelijker hebben ja, dat is zeker, maar de school zal wel blijven bestaan. Immers, anders zou de economie ook inzakken. Zonder kennis zijn we niks. Het onderwijs zal heel anders zijn, misschien gaan we juist meer leren, denk nu maar aan vroeger. Dit omdat de techniek ook veel uitgebreider wordt, waar meer opleiding voor nodig is. Kort gezegd denk ik dus dat het onderwijs in de toekomst heel anders gaat worden, maar met zekerheid kun je dat natuurlijk niet zeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100