Ik wil een ASUS met een CORE i5 processor kopen, alleen weet ik nou niet of de videokaart wel zo goed is, namelijk een Intel HD Graphics, enig idee?

Ik doe er geen zware spellen op alleen SIMS 2. Voor de rest gewoon een beetje random gebruik. Maar of de videokaart goed genoeg is voor als ik eventueel later ook nog SIMS 3 erop wil spelen?

Het gaat om deze laptop:

http://www.laptopshop.nl/product/113980/category-45702-laptops/asus-k52f-ex699v.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Persoonlijk zou ik een laptop kopen met een ATI radeon grafische processor. Hier moet je niet al te veel van verwachten met games. Een SIM's 3 is misschien nog wel te spelen maar de Intel HD trekt de Windows Prestatie Index waarschijnlijk behoorlijk omlaag.