hoe kan ik veilig hotmail/mijn mail gebruiken via nokia e71?

Ik heb geen abonnement op internet, maar wel gewoon wifi thuis. Ik wil graag ook op hotmail kunnen met mijn telefoon maar ik ben echt een leek qua applicaties en alles. Ik weet ook niet of het veilig allemaal is, maar lijkt me via mijn eigen wifi thuis wel? heeft iemand een app voor hotmail op de e71?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je met je telefoon het internet op kunt dan kan je gewoon rustig naar je Hotmail surfen en doen wat je wilt. In principe heb je hier geen extra app voor nodig. Als je via je thuisverbinding werkt dan is dat net zo veilig als bv een laptop. Of er een app voor de Nokia bestaat weet ik niet zeker, maar dat is een kwestie van met je mobiel naar de OVI store surfen of natuurlijk met je laptop en dan overzetten op je mobiel.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt op je E71 een programma installeren dat hier voor bedoelt is: http://europe.nokia.com/support/download-software/windows-live
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is als het goed is gewoon veilig als je op internet surft op je nokia via wifi. Je kan dan gewoon naar www.hotmail.com gaan. En misschien staat er een app voor hotmail in de Ovi Store op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf ProfiMail, maar dat is niet gratis en kost ongeveer € 20. Maar het is een perfect e-mail programma voor op de Nokia.
Ook kan je aangeven hoe je verbonden wilt zijn met het Internet. Daarin kan je ook wel kiezen dat je alleen maar via wifi wilt verbinden.

http://www.lonelycatgames.com/?app=profimail