vroeger een twitter account gemaakt, nu verwijderd, nieuwe willen maken maar emailadress is al ingebruik staat er, wat kan ik doen?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb paar maanden geleden een twitter account aangemaakt, deze heb ik net verwijderd. Ik heb een nieuwe gemaakt met een betere gebruikersnaam maar nu kan ik me emailadres niet meer bevestigen want die is nog steeds in gebruik, ik heb geen ander email adres en wil ook graag deze voor twitter houden, wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Vaak wordt je e mailadres een tijdje bewaard voor als je terug wilt komen en niet iemand anders dat kan gebruiken.
Misschien een mail naar de beheerders en je verhaal uitleggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dan staat je emailadres nog in het systeem en is het nog niet verwijderd.Dus even een mail naar de beheerder of een dag of 2 wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een hotmail account maken, en dat email adres gebruiken. Is hartstikke makkelijk, en simpel:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je je account verwijdert hebt! Je kan namelijk je username gewoon wijzigen:

http://support.twitter.com/entries/14609-how-to-change-your-username
1. Log in to Twitter
2. In the upper right hand navigation bar, click Settings
3. Change the name in the real name or username field
4. Save your changes

In jouw geval: De systemen lopen altijdd iets achter op de werkelijkheid. Probeer het morgen nog een keer. Lukt dit niet; Mail dan even met de beheerders en zij kunnen je vast verder helpen met het aanpassen van je account.