Moeten winkels betalen aan een instantie als ze een radio of tv aan hebben staan.

Dus als ze tv aan hebben of een radio of een film op de tv aan hebben.
Geldt het ook voor een game console die aanstaat. In een kinder hoek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ja voor radio en tv moeten ze betalen (bepaalde wettelijke rechten), maar voor de game console niet, tenzij deze gehuurd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die betalen een bepaald bedrag aan BUMASTEMRA.
Voor een pc game denk ik niet omdat ze die vaak gekocht en hebben en de spellen ook dus die zijn al betaald.

Mijn baas heeft een restaurant/cafe en die betaald geloof ik 2000 euro per jaar aan bumastemra en dan mag hij muziek draaien in de zijn zaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep. Zelfs voor kopieeren op de zaak :(