Wat is de beste en snelste manier om HD-films te downloaden met een Mac?

Ben in bezit van Mac G5 met systeem Mac Os 10.4.11, een externe hard-disk, een mediaplayer en een HD-tv

Toegevoegd na 2 dagen:
Blijkbaar is dit een goede vraag... Niemand die dit weet?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Via Torrents.
Een goede torrentdownloader voor de Mac is Transmission.
Op het internet kan je torrents vinden van bijvoorbeeld een film. Dit .torrent bestand download je en open je met transmission. Het downloaden begint!