Help! Kom mijn hotmail niet meer in nadat ik te vaak een verkeerd wachtwoord heb ingetoetst.

Ik heb gisteren te vaak mijn verkeerde wachtwoord ingetoetst. Ook de geheime vraag heb ik te vaak verkeerd geantwoord.. Nu is mijn account geblokkeerd en weet ik niet meer wat ik moet doen om nog bij mijn mail te kunnen. Ik baal hier stevig van want ik verwacht mail van iemand wat belangrijk is. Ik heb al geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken maar dat is niet gelukt doordat ik het antwoord op mijn geheime vraag niet meer wist. Wie kan me tips geven wat ik nu moet doen??

Toegevoegd na 2 dagen:
Het probleem is eindelijk opgelost! Bedankt voor het meedenken allemaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (4)

ik had laatst ook dat hij aangaf dat mijn wachtwoord verkeerd was, terwijl ik 100% zeker wist dat dit het goede wachtwoord was. Ik kon dus ook niet meer mijn account op, maar ik had een ander email adres opgegeven waar hij dan een link naar toe stuurt om hem opnieuw in te stellen.

je account is trouwens tijdelijk geblokkeerd, dit wordt als het goed is over een paar uur weer opgeheven. Maar als je je wachtwoord dan nog steeds niet weet dan is er denk ik geen mogelijkheid om je account nog in te komen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan je contact met hun opnemen en de situatie uitleggen, dan kan het zijn dat ze een aantal vragen gaan stellen waardoor hun kunnen verifieren dat jij echt de houder van dat account bent.

Die gegevens zou je in je contactmail al gelijk mee kunnen sturen, zoals woonplaats geboortedatum, mensen in je contactpersonen lijst, of misschien wel gegevens van dat mailtje dat je verwacht.

Dan zou het kunnen dat ze je daarmee helpen.
13 jaar geleden
Goeie tips hierboven!
Stel dat het je niet lukt om het opnieuw te activeren, dan zou je de persoon kunnen emailen en vertellen vanaf een nieuw aangemaakt email-adres, dat je vorige account geblokkeerd is en dat je graag als hij/zij je (al) gemaild heeft, je graag dezelfde email in je nieuwe account ontvangt.
Dit kan natuurlijk alleen als je die persoon z'n email-adres hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je account is inderdaad een paar uur geblokkeerd
maar het wordt wel erg moeilijk als je echt niet meer je geheime vraag weet.

zodra je wel toegang weer krijgt kan je wellicht ook je gsm nummer opgegeven, als je dat ooit hebt opgegeven kan je ook via gsm en code krijgen om er in te komen.
je kan het nu niet opgeven omdat je daarvoor weer ingelogd moet zijn.

maar je ziet wel hoe belangrijk het is om allereerste je ww te onthouden maar ook hoe je dingen schrijft
gebruik je hoofdletters had je capslock aan staan ?
etc etc

Trouwens heb je geprobeerd in te loggen op je eigen pc ?
of een andere (openbare pc ?

werkt je msn misschien nog ?

anders zul je toch echt een nieuw account moeten maken
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"....kan je wellicht ook je gsm nummer opgegeven"
Dat is niet slim. Als iemand dan achter je GSM-nr. kan komen, kan ie 't account overnemen.