Als je avast! 4 Home Edition (gratis) installeert, dan vraagt hij of je een scan wilt doen bij het herstarten van je computer, als je dat doet zal de trojan worden verwijderd.

Ook kun je Malwarebytes installeren deze spoort alle malware en dus ook Trojans op en verwijderd ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gelukt

Andere antwoorden (2)

Je zou een proeflicentie kunnen aanvragen bij norton of ESET nod32. Dan kan je een virusscanner van hun op proef gebruiken voor 15 tot 30 dagen, verschilt van elke virusscanner. Die scanners zijn wel in staat om de Trojan te verwijderen. Ik gebruik ESET nod32 en ben er erg tevreden mee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer dit eens ,ik heb het al vaak gebruikt en altijd met succes.
http://www.microsoft.com/netherlands/beveiliging/verwijder.mspx