Kan je met een smartphone(Met internetgebruik)zonder virusscanner en öpruimprogramma?

Deze telefoons zijn "halve"computers,hebben mensen dat wel voldoende in beeld en beschermen ze hun telefoon wel met een antivirus program?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

zoals gewoonlijk pas bij de mens als he te laat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er Windows op staat, zou ik niet zonder durven. (Misschien ireeël, maar op desktops heeft Windows zo'n dermate slechte reputatie...)
Als 't een ander toestel is, zou ik specifiek op internet zoeken of daar problemen mee zijn. Pas als er verhalen op staan dat een (virus)scanner daarvoor nodig is, zou ik kijken of 't te krijgen is c.q. of er een wijziging van (veiligheids)instellingen voldoende is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is (zeker voor Androïd) een gratis virusscanner app.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja klopt,heb ik zelf ook,maar heb t idee dat niet veel mensen daar erg in hebben.