Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

ja; bv jouw support account gappen ed. De koper heeft daar niets aan als hij het echt wil kopen. Dus gewoon niet geven; De koper kan het zien als hij het apparaat heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een serienummer kan aangeven wat voor een versie het is, daarvoor heeft hij echter niet het hele serienummer nodig, ik zou hem vragen waarom hij dit nodig heeft. Dan kun je hem misschien op een andere manier helpen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Of misschien kan hij hem daarmee opgeven als vermist als hij kwaad wil?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang jij de bon hebt kan hij volgens mij weinig kwaad doen met dat serienummer.

Ik kan me voorstellen dat de koper van de WII deze graag wilt ombouwen om een externe HD erop wilt zetten met gedownloade games om zo (illegaal) te gamen.
Het ombouwen schijnt alleen te kunnen als de WII een bepaalde serienummer heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon niet geven, heeft ie nergens voor nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag hem in welke serie hij 't serienummer wil hebben. Dan kan jij zeggen of 't serienummer daar aan voldoet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding