Wat is het probleem met AVG antivirus ?

Ik krijg een melding :
E-mail scanner - niet actief.
Resident shield - niet actief .
Wat moet ik doen om het te herstellen .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
tonijn
13 jaar geleden
Een ongevraagd advies:
Is het een idee om over te stappen op www.microsoft.com/security_essentials/ ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn er al zoveel vragen en antwoorden hier op gv geweest . wie is de beste ?
Is het niet mogelijk dan om antwoord te geven op mijn vraag .

Het beste antwoord

probeer een update via:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je melding wekt de indruk dat je last hebt van malware of een virus.

Je zou eens kunnen scannen met Malware Bytes

http://www.malwarebytes.org/mbam.php
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de info een +
misschien je instellingen eens bekijken hoe die zijn ingesteld en avg is een rot virusscanner:) hij scant zijn eigen virussen die hij heeft weggehaald van je com... en geeft ze aan als virus ... sukses ermee;)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat deze opties alleen beschikbaar zijn bij de betaalde versie van AVG.

Ik gebruik zelf Avira antivirus, die bevalt me veel beter.
13 jaar geleden
Inderdaad Avira draait stukken beter dan AVG en is een gratis perfecte tool.
(scoort heel goed).
ik gebruik hem op Vista versie.
misschien eens overwegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal ik doen een +