een vriendin uit Amerika beweerd dat ik een steam card koop voor haar, dat ze mij geld door stuurt, hoe werkt dit?

Ik heb een vriendin uit Amerika zij beweerd indien ik steam card koop voor haar ,heeft zij de mogelijkheid mij geld door te sturen ik weet niet hoe of wat ?
Mijn vraag is dat mogelijk ik ben een Belg en heb wel vertrouwen in haar maar heb toch mijn twijfels

bamibal
2 jaar geleden
Vaag verhaal. Wat is het nut van deze handeling? Is het de bedoeling dat jij er geld aan verdient? In dat geval is de kans op oplichting groot.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Is het wel echt een vriendin? Hoelang is het al je vriendin? Heb je haar weleens gezien? Waarom kan ze het niet zelf?
LeonardN
2 jaar geleden
Het is heel simpel een steamcard te kopen voor iemand in america.
Het is altijd lastiger geld over te maken naar het buitenland.
Dit verhaal rammelt.

Antwoorden (1)

Nee, je hebt terecht je twijfels. Ze kan ook nu al geld naar je account sturen via een Steam account.
Stuur haar dus het goede nieuws en deze link:
https://www.lifewire.com/gift-money-on-steam-5090236
en vertel haar dat ze het zo zonder poespas kan doen.
Toegevoegd op 18 februari 2022 10:03: bron, tekst
SimonV