Ik kreeg onderstaande melding op mijn iPhone tijdens het surfen op internet, is dit een echte hack?

Ik kreeg bij het surfen op het internet met mijn iphone, de melding in de bijlage. Ik heb verder niets gedrukt, alleen safari gelijk afgesloten

Picture for question

Antwoorden (2)

Dit is een poging om aan je gegevens te komen. Als je deze software installeert kunnen onverlaten (om het netjes te zeggen) controle over je gegevens en computer krijgen. Niet installeren dus. Dit sturen ze naar veel mensen en sommige trappen er helaas in. Gewoon deleten dus zou ik doen.
2 jaar geleden
'Omdat je onlangs een onbeveiligde site HEEFT bezocht' veel duidelijker zal een hack niet worden......