Wordt mijn appleaccount echt gehacked?

Ik kreeg de melding zoals in de bijlage's op mijn iphone. Is dit een echte hack of is dit bangmakerij zodat men een viruscanner o.i.d. gaat aanschaffen? Ik heb btw eerst op sluiten gedrukt, en daarna maar niks meer gedrukt.

Picture for question
Ritsuka
2 jaar geleden
Is gewoon bangmakerij. Op wat voor website of app zat je toen je deze melding kreeg?

Antwoorden (1)

't Is bangmakerij. Nogal zinloos, want normaliter zou je verwachten dat je op een link moet klikken die ervoor zorgt dat je alsnog gehackt wordt.
SimonV