Kernel security check failure BSoD als ik mijn game opstart, hoe los ik dat op?

Ik speel graag het spel ARK Survival Evolved. Maar ik krijg elke keer wanneer ik via steam het spel opstart een bluescreen met KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE. Waarna ik mijn laptop opnieuw moet opstarten.

Heeft iemand a.u.b. een oplossing hiervoor?
Elke keer nadat ik zo'n bluescreen krijg wordt de game automatisch gedelete.
Ik heb 1 keer het spel succesvol opgestart. Maar de dag daarna wilde ik het weer opstarten, maar kreeg ik de bluescreen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Die fout betekent vaak dat de drivers voor bepaalde hardware niet correct of verouderd zijn.
Probeer eens een check op de software onderdelen met scannow.
Hier staat hoe dat moet: https://support.microsoft.com/nl-be/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb de scannow gedaan maar hij zegt dat alles in orde is.