Zijn de meldingen dat je een telefoon, een tablet of een computer kan winnen echt?

Er staat namelijk onder van mensen dat ze het echt hebben ontvangen. Zelfs foto’s ervan in de reactie onder de »quiz » kan het me bijna niet voorstellen, maar bij alles heb ik gewonnen,?!! Helaas geen screenshot van gemaakt dacht dat het nep was!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
Pieterke
4 jaar geleden
Ga er maar van uit dat het nep is.
SingingCoyote13
4 jaar geleden
kijk uit. vul nooit je email adres in op zo een site, ze zetten je email adres in een mailing lijst en je krijg talloze fraudulente en nep emails per week over banken/creditcard firmas de overheid etc allemaal moet je snel reageren want anders vervalt je rekening of loopt de schuld op etc.. allemaal om jou voor de gek te houden zodat je naar een nep website gaat en daar je login invult. met gegevens van een creditcard kunnen ze heel je rekening leeg halen.
ook: NOOIT geven ze een cadeau weg aan een IP adres !! let op voor dit !
en : Google/kpn/ziggo etc NOOIT gaan die prijzen weggeven aan wilvreemden vanwege flink internetten.
ook:NATUURLIJK lijken die websites en berichten allemaal echt ! wat denk je zelf - het zijn volwassen criminelen die geld proberen af te troggelen uiteindelijk op de een of andere manier, en geen kinderen of grapjassen of derg die al spelende mensen voor de gek proberen te houden.

Antwoorden (1)

Allemaal nep om achter je gegevens te komen zodat ze je bankrekening leeg kunnen halen dus ja erg nep.