Ik heb per ongeluk een rare site bekeken, kunnen daar nadelige gevolgen aan zitten?

Ik zocht op 'gewone' porno en kwam via google perongeluk op een rare site terecht. De url had niks vreemd erin staan maar het filmpje dat opende was van een vrouw die gepenetreerd werd door een hond. Walgelijk en heb het dus weer weg geklikt. Van opzet was dus geen sprake en ik schrok er behoorlijk van. Aangezien het perongeluk ging heb ik geen VPN oid gebruikt dus gewoon met normaal IP. Is de kans groot dat je hier nog gezeik van krijgt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (1)

De kans op problemen is klein. Verwijder je internetgeschiedenis en scan je computer op virussen en malware. Rare sites verspreiden vaak vervelende programmaatjes.