Hoe kom Hoe kom ik van irritante pop-ups af?

Op mijn Android tablet Samsung Galaxy tab S4 heb ik sinds kort dat je uit het niets een irritante pop-up komt reclame ik weet niet van welke app het komt het gebeurt buiten het gebruik van internet browsers verschillende apps gebruikt om schoon te maken maar dat helpt niet
Het lijk van Facebook te zijn ook al als ik die app verwijderd Hij blijft komen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3K
SimonV
5 jaar geleden
Is het mogelijk je apps één voor één uit te zetten totdat je geen popups meer krijgt?
Dat weet je wie de boosdoener is.
SimonV
5 jaar geleden
Tips:
Je kunt kijken of je in safe mode ook last van popups hebt.
Je kunt alle apps verwijderen die je niet echt nodig hebt en kijken je dan nog last hebt.
ES File Explorer File Manager of Led flashlight app kunnen de oorzaak zijn.
Zie ook:
https://eu.community.samsung.com/t5/Smartphones-Tablets-Wearables/Random-full-screen-pop-up-ads-S7-Edge/td-p/520791
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
CCleaner werkt ook niet
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kan je een lijst van alle geïnstalleerde apps sturen? Je kan deze lijst maken met deze app: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.onyxbits.listmyapps

Antwoorden (1)

CCleaner Instaleren en dan is als het goed al die Pop-ups Weg