Wat moet ik doen om Engelse mails van onbekende afzenders niet langer te ontvangen?

De laatste tijd krijg ik veel ongewenste mails binnen. De emailadressen eindigen vaak op .uk
Het lijkt erop dat ze uit het Verenigd Koninkrijk worden verstuurd.
Kunt iemand mij helpen om de eindeloze stroom mails te stoppen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@theokemenade, het is inderdaad bij mij ook weer raak de laatste dagen. Ik kan de email blokkeren. De blokkade geldt trouwens alleen voor die ene afzender. Via een ander emailadres komt er weer een nieuwe melding. Als je Hotmail hebt staat er boven in de blauwe balk -Ongewenste mail - Als je daar op klikt kun je kiezen - blokkeren of phising. Maar zelfs dat niet altijd meer, hebben de slimmeriken ook al iets op gevonden.
Mijn advies is: maak je niet druk, niet openen, gelijk alles verwijderen. Het houdt weer vanzelf op.
Ritsuka
5 jaar geleden
Is spam, gewoon verwijderen.
Welke mailbox heb je? Ik kan bij die van mij (Thunderbird) filters instellen. Bij bepaalde steekwoorden in de mail verdwijnt hij automatisch in de prullenbak. Heb daar woorden als: sex, viagra, bitcoin, etc in gezet.

Antwoorden (1)

blockeer de amail adres en als het met telefoontjes gebeurt NOOIT opnemen dan kost het je geld xd
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@SerialRomaissa, opnemen van het telefoontje kost geen geld. Dat is een fabeltje.