Wat is Shadowtracker extra?

Sinds een tijdje heb ik de app ‘Shadow tracker extra’ op mijn iPhone staan. Deze app heb ik niet zelf gedownload en is ook niet te vinden in de appstore. Wanneer ik de app probeer te verwijderen, komt de app vanzelf weer terug op mijn telefoon. Ik heb het al heel vaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Ook kan ik de app zelf niet openen, wanneer ik dit probeer sluit de app vanzelf weer af. Is er iemand die meer weet over deze app en misschien wel weet hoe ik deze van mijn telefoon afkrijg? Ik vind dit namelijk wel een beetje eng.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hallo
Het zou kunnen dat het programma zich heeft geinstalleerd via een andere app. Je kunt je Iphone opnieuw instellen of de laatste backup terugzetten via Itunes. Groet Leo

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je het spel PUBG Mobile op je telefoon staan.
ShadowTrackerExtra is een map met instellingen van dit spel.
Er zijn meerdere websites die instructies geven om iets in de ShadowTrackerExtra map aan te passen om het spel soepeler te laten lopen (op Android): https://pubgsettings.com/pubg-mobile-guide/
Op iPhone staat het blijkbaar op die manier aangegeven.

Als je PUBG van je telefoon verwijderd zal de ShadowTrackerExtra map ook verdwijnen.