Kan je iemand traceren op emailadres?

Hallo allemaal,
Ik ben gehackt op outlook, heb het account terug kunnen krijgen met veel moeite. Omdat ik de geheime vraag goed had, en kon bewijzen dat ik de eigenaar was. Heb het wachtwoord op tijd kunnen veranderen. Maar ik zie dat er als Backup email een heel ander email adres staat dan dat ik had ingesteld. voor+achtenraam@gmail.com

Nu dus mijn vraag:
Kan ik die persoon traceren door midden van zijn E-mail adres?
Ik zit namelijk te denken om aangifte te doen. Omdat ik steeds meldingen krijg dat een onbekend persoon probeert in te loggen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (1)

Nee, je kunt iemand zelf niet traceren op basis van deze gegevens. Je kunt wel aangifte doen bij de politie en de gevonden gegevens doorgeven.