hoe kan ik mijn antivirusprogramma Avast overzetten op mijn nieuwe laptop?

ik heb een nieuwe laptop gekocht, de licentie (voor 1 computer) die ik heb gekocht loopt nog tot april 2017. Hoe kan ik dit overzetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.2K
SimonV
8 jaar geleden
Hier staan de aanwijzingen:
https://www.avast.com/nl-nl/faq.php?article=AVKB157

Antwoorden (1)

Je kan gerust de gratis versie installeren
daar zit altiid de optie activeren wel bij
Je kan simpelweg proberen de code opnieuw in te voeren om te proberen
en meestal wordt hij dan wel meteen geactiveerd ongeacht of ze weten dat die versie op ander pc zit soms kom er dan wel de optie transfer license yes no ?
op die ander pc wordh hij dan vanzelf bij de volgende keer opstarten gedeactiveerd
als dat nog aan de orde is

mocht dit nu niet gebeuren of je krijgt idd de melding deze versie is al geactiveerd krijg je meestal ook wel de optie om dat te veranderen

mocht je daar verder geen instructies of link krijgen om dat te veranderen

kijk dan even op de website van avast naar je account gegevens
tegenwoordig zit daar een account aan waar je de licenties die je bezit
kan nakijken en eventueel vrij geven voor een andere pc

doe dat dan en probeer de code opnieuw
moet lukken

Deze volgorde is de meest logische om te volgen
Meestal lukt het al voordat je het hele proces moet doorlopen
Zeker als die andere pc niet meer wordt gebruikt defect is of verkocht met een clean install windows
capthavoc