Hoe kan ik mijn oude wachtwoord van google terug gebruiken?

Ik wist mijn wachtwoord van mijn google account niet meer dus heb ik de stappen gevolgt om je wachtwoord te veranderen maar nu wil ik mijn wacht woord terug veranderen in mijn vorige maar dat gaat niet.
Hoe zo ik toch mijn vorig wachtwoord kunnen gebruiken zonder een heel nieuw account aan te maken?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4K
Ritsuka
8 jaar geleden
kan niet wegens veiligheid
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zet een karakter achter je oude wachtwoord, en je hebt weer een nieuw wachtwoord volgens Google... (!#%? volstaan)

Het beste antwoord

Veel online (Mail) services waarvoor je moet inloggen staan tegenwoordig dat standaard al niet meer toe.
ik hebt het zelf niet ondervonden bij gmail maar het is bijna niet meer mogelijk.
dus vrees dat dat zeker voor gmail telt.

je kan misschien wel een variatie proberen? ( oude WW met iets extra leters cijfers er achter ? of wisselende hoofdletters misschien ?

maar zelf dat schijnt door sommige services niet meer te worden toegestaan
als er meer dan zoveel letters van het WW hetzelfde is.

dan werkt dan niet meer
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke danku