is soundswitch veilig?

Ik wil graag snel (met toetsenbord) tussen standaard audio devies schakelen.

Als ik het bestand download (met chrome browser) krijg ik een melding of ik het echt wil downloaden omdat het schadelijk kan zijn.

Dus mijn vraag: is soundswitch veilig?

website: http://soundswitch.codeplex.com/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij alle "executable" bestanden (.exe) krijg je de melding dat het mogelijk schade kan geven aan je computer. Voor de zekerheid heb ik het gescant met Norton Security, en die heeft niks gevonden. Dus het is gewoon veilig.