Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het veilig om via Twitter foto's op te slaan op mijn Ipad?

Ik wil wat mooie foto's die ik via Twitter binnen krijg opslaan op mijn Ipad. Maar als ik dat probeer krijg ik de melding dat ik Twitter toestemming moet geven tot mijn foto's. Is dit wel veilig? Ik wil niet dat Twitter toegang heeft tot mijn fotostream. Wie heeft ervaring hiermee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In principe kan het weinig kwaad.
Maar je kunt ook Twitter even toegang geven tot je foto's, de mooie foto's die je wil hebben opslaan, en vervolgens onder Instellingen op je IPad de toegang weer uitzetten voor Twitter ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met Twitter toegang geven tot je foto's geef je de mogelijkheid om die foto's ergens op te slaan. Twitter plaatst niet "zomaar" foto's van jou online, daar moet je zelf een bericht voor versturen. Ook kunnen anderen die jouw Twitter-account volgen niet opeens alle foto's van jou in je filmrol bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is helemaal safe! Er kan niets gebeuren, hij moet gewoon toestemming hebben van u om het op te slaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding