het bestand "sleutelhanger" staat tussen mijn bestanden wat houd het in en is het gevaarlijk

Is het een hackers programma of kan ik het zonder problemen verwijderen ik hoorde dat het wachtwoorden van internet opslaat?

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb een samsung s 3

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op je iMac?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Samsung S 3

Antwoorden (1)

het onbekende "sleutelhanger" bestand is een bestand dat alleen voorkomt op "mac oxs" bestuurde pc's, dit bestand is gemaakt door de pc zelf! hier slaat de pc al je belangrijke info op zoals, wachtwoorden enz. .
deze steutelhanger is niet schadelijk alleen een extra beveiliging van je wachtwoorden.
lekker laten staan dus!
mvg,
jaimey