Een virus heeft snelkoppelingen gemaakt hoe verwijderen ?

Ik had een virus dat verspreid was over men externe harde schijf. en nu heb ik die gewist alle mappen maar waren snelkoppelingen dus de echte mappen zijn er nog en nu kan ik die niet meer zien op men harde schijf. Alleen via men tv voor films af te spelen kan ik het zien en dat is vervelend !
iemand een idee hoe ik die mappen kan wissen die eigenlijk onzichtbaar zijn.
ik weet niet meer hoe dat de virus noemt spijtig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan het zijn dat de mappen "verborgen" zijn? Kijk eens in de verkenner of er een vinkje staat bij "verborgen bestanden, mappen en mappen weergeven"?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
al geprobeerd.

Het beste antwoord

Als je weet waar de mappen zouden horen te staan ga je eerst naar de bovenliggende map.
Vervolgens ga je bovenin de balk naar Beeld, en klik je Verborgen Items aan. (Windows 8). Hierna zie je de mappen en kun je ze verwijderen op de manier hoe jij wilt.

Indien je niet Windows 8 hebt laat even weten welke je wel hebt voor uitleg voor jou versie van windows.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je alles wil wissen op je externe schijf kun je formatteren.dan is alles weg.
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
waarom 3 minnen?mijn antwoord klopt toch.?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij wil bepaalde verborgen mappen verwijderen, waarop jij advies geeft om de gehele externe schijf te formatteren. Dit is geen goed advies.
niko
10 jaar geleden
dan lees de vraag eens zorgvuldig.en ook het antwoord.