Het hang er een beetje vanaf waarmee je je mail ontvangt, met outlook of Thunderbird bijvoorbeeld. Maar als je een mail opent kun je met de rechtermuis in de kop van de mail een optie vinden om de bron bekijken. Dan zie je waarvan de mail afkomstig is. Vaak is het een schimmig geheel. Als iemand jou b.v. bij een website heeft aangemeld heb je niets aan die info.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1
Antoni
10 jaar geleden
Is het openen van dat soort mail wel verstandig? Lijkt mij (in verband met computervirussen en andere ongewenste zaken) niet!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het e-mail adres van de mail toch blokkeren?