Wanneer ik op een website komt waar DigiD voor nodig is krijg ik de volgende fout melding?

Sinds 3 dagen heb ik nieuwe Windows geïnstalleerd.
Eerst kon ik altijd inloggen op bijvoorbeeld DigiD site's zoals:
svb.nl mijnoverheid.nl etc.
Maar nu kan het niet meer, krijg de volgende melding:

Ongeldig servercertificaat
U probeert mijn.toeslagen.nl te bereiken, maar de server heeft een ongeldig certificaat geretourneerd.
Wanneer u verbinding maakt met een beveiligde website, retourneert de server die deze site host een zogenaamd certificaat aan uw browser, om zijn identiteit te verifiëren. Dit certificaat bevat identiteitsgegevens zoals het adres van de website, die worden geverifieerd door een derde partij die uw computer vertrouwt. Door het adres in het certificaat te vergelijken met het adres van de website, kan worden geverifieerd dat u veilig communiceert met de website die u bedoelde en niet met iemand anders (zoals een hacker op uw netwerk).

In dit geval is het servercertificaat of een tussenliggend CA-certificaat dat aan uw browser wordt gepresenteerd, ongeldig. Dit kan betekenen dat het certificaatbestand corrupt is, ongeldige velden bevat of niet wordt ondersteund.

Wat kan ik hier aan doen?
Andere site's zoals mijnziggo ing etc doen het allemaal wel. Behalve sites waar een digid voor nodig werken niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hoi, De informatie van www.mijnoverheid.nl staat nu op mijn.overheid.nl
MijnOverheid is nu onderdeel van Overheid.nl. Pas indien nodig uw favorieten aan

Als je de url intypt (ipv via een favoriete link b.v.) werkt het dan wel ? Indien ja, favoriet verwijderen en opnieuw instellen.

indien nee, Windows gebruikersprofiel verwijderen (eerst backup maken) en opnieuw inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt