Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hotmail heeft mijn account geblokkeerd en zegt dat het ws gebruikt wordt door een ander. Hoe komen ze daarbij?

Vanochtend kon ik mailen, vanmiddag niet meer. Onjuist wachtwoord, ws account door ander in gebruik. Waar baseren ze dat op? Is het ws dat die ander mijn mail leest? Mijn contactpers hebben geen gekke mail van mij gehad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
advies: verhuis naar yahoo of gmail.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het komt vaak voor ja. Ik heb het met een van mijn hotmail accounts gehad. Waarschijnlijk hadden ze mijn geheime vraag geraden.
Nu heb ik een moeilijk woord genomen. Zoiets als "35PqD22 AsD"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze doen het niet zomaar, ik was de mijne kwijt voor 2 maanden, erg vervelend maar ik had blijkbaar een zwaar virus op mijn laptop, ik heb tientallen keren gebeld, vaak werd er gewoon opgehangen.. Aan de site heb je ook niks want daar beantwoorden mensen zoals wij gewoon de vragen, bij mij kwam ik uiteindelijk bij de hogere afdeling en ik moest elke keer mijn "code" noteren want die moet je bij elk telefoon gesprek bij je hebben zodat ze snel in jou 'map' kunnen komen, het gaat moeilijk worden maar je krijgt je account uiteindelijk terug!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding