Is enquetevergelijk.nl een veilige/betrouwbare site om online geld te verdienen?

Ik zat dus te kijken om online geld te verdienen en toen kwam ik www.enquetevergelijk.nl tegen. Dit is voor het eerst dat ik dit soort dingen uitprobeer dus ik weet niet of die site wel veilig is. Ze zeggen wel: We zullen geen misbruik maken van je gegevens etc. maar ik weet niet of ik zo'n site wel vertrouw. www.enquetevergelijk.nl was wel de eerste site die op google kwam toen ik opzocht: geld verdienen met internet.

Dus om een lang verhaal kort te maken, Is het veilig om via www.enquetevergelijk.nl online geld te verdienen?

Andere suggesties voor online geldverdienen sites zijn ook welkom.

Toegevoegd na 19 uur:
Oh en even belangrijk. Is er een minimum leeftijd voor dit soort verdienen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen idee maar https://www.consumerjury.nl/ is zeker weten veilig ik gebruik het al een tijdje en je krijgt elke keer netjes een VVV bon best leuk toch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
marietje129 ik heb me nu ook aangemeld bij consumerjury. Danku!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar marietje.. met die consumerjury krijg je pas na 3000 punten een vvv bon van 15 euro. en bij 10000punten 1tje van 50 euro. maar ze zeggen dat je elke maand 100punten krijgt. dus het duurt zo'n 10jaar voor een vvv bon van 50 euro? ...

Het beste antwoord

Dit is de meest voorkomende manier om geld te verdienen online. Er zijn vele veiligheidsmaatregelen genomen. Het is een site om te vertrouwen. Eigenlijk krijg jij contact geld als bedankje van de marktonderzoekbureaus die wilden dat jij die enquete invulde. De enquetes kunnen je van zo'n 0,50 cent to 5,00 opleveren. Je wordt betaald door Paypal. Paypal is ook wel bekend als makkelijk en veilig. Je gegevens zijn volkomen veilig, en er wordt niets doorgegeven. Dit allen vermeld de site.