Ik wil een hoesje voor Samsung Galaxy Ace s5380i, het hoesje die ik had gezien is voor een Samsung Ace s5380 , maakt dit uit?

Ik wil een hoesje voor een Samsung Galaxy Ace s5380i. Nu heb ik een hoesje gezien voor een Samsung galaxy ace, S5380. Is dit erg? En kan het wel op mijn Ace s5380i?
Alvast bedankt,
x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is geen probleem.
De stoffen insteek hoesjes gaan zowiezo passen, de siliconen covers moet je even de opening van de laadstekker ruimer maken ( en als je gebruik maakt van de koptelefoon dan ook deze opening iets opruimen ).
Die siliconen dingen kosten op MP van iets rond de 11,- inclusief een 12/24 volt autolader en een screenprotector.
Maar voor dat laatste kan je ook bij de action terecht.