Hoe kan ik ik de misbruiker van mijn email achterhalen?

Hoi iedereen!
Ik heb een email adres dat misbruikt is!
Er is namelijk met mijn email adres een account aangemaakt op spel.nl en daarmee allerlei daden mee verricht en vrienden toegevoegd!
ik heb niet het idee dat degene in mijn email kan omdat hij o.a. de bevestiging van aanmelding en vriendverzoeken niet heeft geopend!
heeft iemand advies om de dader te achterhalen?
alvast heel erg bedankt!
gr grebr 71!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Bij je provider zou je de ip kunnen opvragen van waar is ingelogd, maar ik betwijfel of die dat ivm de privacy zal geven.
Anders moet je een klacht neerleggen bij de politie en verander al zeker je paswoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heeft iemand bij het aanmelden bij spel.nl gewoon een verkeerd mailadres ingevuld?
(Dus is er ook geen misbruik)
En anders even contact opnemen met spel.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook via mijn email werd een account aangemaakt bij spel.nl habbo, facebook en voor allerlei nieuwsbrieven. Ik heb een heel makkelijk emailadres. Wat ik doe het wachtwoord opvragen, door te doen alsof ik dit ben vergeten. Dan wordt het ww naar jouw email gestuurd. Daarna kun je dus inloggen en daarna het profiel verwijderen. Achterhalen wie dit is kom je niet achter, wil je er vanaf dan doe je het op deze manier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo!

Als je email gehackt is zou ik als ik jouw was je wachtwoord veranderen.

heb je een hotmail adres? dan is dit de manier dat je je wachtwoord veranderd:
- log in
- ga rechts boven in naar je naam
- ga naar account instellingen
- klik onder het kopje 'Wachtwoord- en beveiligingsgegevens' op 'wachtwoord wijzigen'

Als je geen hotmail hebt, zul je contact moeten opnemen met je provider hoe je je wachtwoord kunt aanpassen.

Op deze manier kan je de hacker in ieder geval niet meer op je email addres.

hopelijk heb ik je genoeg geholpen. bij vragen hoor ik nog graag!