Hoe gewiste geschiedenis terughalen, google chrome?

Hoe haal je gewiste geschiedenis terug bij google chrome? Of is er een mogelijkheid dat de geschiedenis opgeslagen wordt en gemaild naar een emailadres?
En kan het wissen van de geschiedenis ook uitgeschakeld worden?

Even voor de duidelijkheid: ik doe geen inbreuk op iemands privacy of iets!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.6K

Antwoorden (4)

Terug halen lijkt mij onmogelijk,wat je wel kan doen is je geschiedenis opslaan:klik in geschiedenis met je rechter muisknop een kies voor opslaan als
fremar
11 jaar geleden
Terug halen van gewiste geschiedenis gaat niet.
Geschiedenis beheren kan je door op de knop rechts boven in beeld ( google chrome beheren en aanpassen ) te klikken, vervolgens instellingen, en bij Privacy instellingen voor inhoud
Als je wilt dat geen geschiedenis bijgehouden worden kun je op de knop google chrome beheren en aanpassen klikken en dan selecteer je: Nieuw Incognitovenster of ctrl+shift+N

Of je kunt je gewoon afmelden, en dan wordt de web geschiedenis niet bijgehouden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geschiedenis terughalen is onmogelijk. En dat geldt voor elk browser.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het transparante bandje met lus aan de snorkel schuif je naar het uiteinde(oranje deel), dit doe je om de hoofdband van de bril en de lus schuif je om de snorkel. Vervolgens schuif je beide weer op de plek waar het nu zit.