Wanneer ik een mail uit ongewenst verwijder opent deze zich toch in mijn postvak verwijderd, kan deze mail nu toch mijn pc met een virus besmetten?

Ik heb een hotmail account en krijg ongewenste mail binnen in postvak ongewenst. Wanneer ze geopend in mijn post vak verwijderd komen, gooi ik ze meteen weg. Ik weet dat ze na een aantal dagen vanzelf verwijderd worden. Toch vind ik dit niet prettig ivm virussen die een mail kunnen hebben. Is er iets verkeerd ingesteld? Hoe los ik dit op. Heb al rond gevraagd of ander hotmailgebruikers hier ook last van hebben, antwoord is nee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is echt niet zo dat een virus pas na een dag uit je mail komt. Als er 1 inzit hem je hem direct
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toch niet wanneer ik de mail niet open en dit gaat vanzelf wanneer ik m verwijder

Het beste antwoord

Wat ik bij hotmail met de ongewenste post doe: ik vink ze allemaal aan, klik dan op 'Markeren als' (vijfde knop in de bovenbalk) en klik dan 'Phishingbericht' aan. Op die manier verdwijnen ze ongeopend in het postvak verwijderd. Dat dan weer even legen, en je bent er vanaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel, is gelukt! +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er was maar 1 antwoord, wel meteen de beste, werkte! Bedankt. Groet rebe