Hoe kan je kliksafe uitzetten of omzeilen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Eigenlijk is het een beetje ondeugend om hier antwoord op te geven, maar ik doe het toch maar. Je kunt namelijk met zogenaamd 'tunneling' kliksafe omzeilen. Werkt wel wat langzamer, maar je kunt dan op alle sites. Een veelgebruikt tunneling programma is Ultrasurf. Vraag even aan een vriend of je het bij hem mag downloaden, want uiteraard wordt de site van Ultrasurf door kliksafe geblokkeerd. Dan moet je gewoon even googelen, als het goed is komt dan zo die site ervoor. doet Als het dan nog niet lukt moet je me je mailadres maar even geven, dan kan ik je het programma sturen. Hoop dat hiermee je vraag beantwoord is. Toegevoegd na 1 minuut: Ultrasurf is een soort tussenserver, je start het programma op, en dan is kliksafe weg. Dan kun je zo op internet. Als je het programma hebt opgestart hoef je verder ook niks te doen.

Via een anonieme buurtgenoot weet ik dat je met het tor netwerk (zie bron) het kliksafe-filter kunt omzeilen. Ik moet je alleen wel meedelen dat als er echt een god bestaat, dat hij wel kan zien dat je via het tor-netwerk sites bezoekt die ingaan tegen zijn 10 geboden (zowel de 1e als de 2e versie).

Bronnen:
https://www.torproject.org/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100