Hoe weet ik of iemand mijn hotmail wachtwoord kent?

Behalve dan dat ik me wachtwoord elke keer verander. Is er een mogelijkheid om op hotmail te zien, wanneer ik het laatst ben ingelogd. Om zo te kijken of niemand anders op mijn account is geweest.

Toegevoegd na 54 seconden:
?????

Toegevoegd na 12 minuten:
Misschien een inlog geschiedenis?? log history ofzo? Kan je dat aanvragen bij hotmail??

Toegevoegd na 5 uur:
Nee ik ben bang dat er vorige maand keylogger op mijn pc is geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dat kan niet op hotmail. Dan moet je overstappen naar gmail, daar kan je inderdaad zien wanneer vanaf welk ip-adres op het account is ingelogd.

Toegevoegd na 20 minuten:
Nee, via hotmail kan dat echt niet achterhaald worden. Alleen via jouzelf: aan wie heb jij je wachtwoord verteld? Is dat aan niemand geweest, dan heb je blijkbaar een veel te makkelijk te raden woord. Maak er iets ingewikkelds van, met een hoofdletter, een cijfer, en/of een leesteken al dan niet in meervoud erin!
Amadea
11 jaar geleden
..ik heb wel gehoord van iemand dat als je iemands e-mailadres kent (dat is vaak simpel) je probeert in te loggen, aangeeft dat je je wachtwoord vergeten bent. Vervolgens krijg je een vraag die je ingesteld hebt, deze kan voor iemand die jou kent simpel te beantwoorden zijn. Bij diegene was dat zo gebeurd, maar of dat bij jou kan zou je moeten uitproberen.