Wat is illegaaltje.nl voor site? Kun je daar mensen mee hacken?

Ik kreeg zojuist 2x de mail dat één persoon (ik ken het desbetreffende persoon) mijn wachtwoord heeft opgevraagd. En in de mail staat ook nog iets over de site illegaaltje.nl

Kan diegene mij hacken? Moet ik mij zorgen maken?
Zo ja, wat kan ik doen om het te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Antwoorden (3)

De programma's op die site zijn allemaal troep en gevaarlijk voor je PC, lekker vermijden en die mails naar de spam folder verwijzen dus
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige dingen daar zijn echt, zoals een grijpkraan waarbij je afteld wanneer hij goed vastpakt. Maar de rest van de "hack"programmas zijn nep. Ik zou zeker dan niet die betaalde programmas kopen. De gratis programmas kan je wel proberen alleen pas wel op, het zou een virus of keylogger kunnen zijn dus altijd eerst even scannen met een goede antivirus programma!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je op een site gaan en er programma's van downloaden als je weet dat het vol staat met besmette programma's?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de computer, je kan sowieso niets downloaden op je iphone op apps en muziek na. En @Motley ik raad het niet aan, maar als je het zelf uit wilt proberen, moet je het eerst goed scannen.
90% van alle software die betaald wordt aangeboden werkt niet of isutdated. dus dan koop je versie 1.0 terwijl de beveiliging van programma’s allang versie 1.7 kan tegenhouden, waarde loos dus. berichten zijn er om mensen te trekken die wraak willen nemen… of wat dan ook.

het leukste vind tik de gratis tips voor die machines waar je gratis eten ofzo eruit kan halen werkt echt!!? (met oudere ;D bijv op school)