hoe kom je in contact met hotmail, ik ontvang spam van premier players club, waardeloos?

ik wil ervan af want ik krijg er een stuk of 6 per dag. Dit wil ik ze laten weten. Maar hoe?

Toegevoegd na 12 uur:
De afzender heb ik gisteren geblokkeerd met alleen de domeinnaam. Dus inclusief alles wat voor @ staat. Staan er vandaag weer 2 spams in de box, nu met een andere domeinnaam. @glocalnet.net en @acdjardimdaserra.org voor wie dit ook wil blokkeren. ZO irritant, ik wil hen stoppen, aangeven ergens, kan dat dan nergens?

De knop junkmail staat in mijn hotmail versie nergens, ook geen spam. Alleen ongewenst. Dit aanklikken heeft geen enkel effect, de mails komen gewoon toch weer.

Toegevoegd na 18 uur:
T is toch te gek dat daar niets aan te doen zou zijn, is er geen anti spam site of cyberpolitie oid?

Toegevoegd na 1 dag:
Heb via spamklacht geprobeerd te klagen, ook dat lukt niet want ik weet niet tot hoe ver een header doorloopt Dus plakte ik gewoon ruim wat beginregels. Wat doet opta: bericht wordt niet herkend. Tot hoever loopt deze header?x-store-info: 4r51 + + eLowCe79NzwdU2kR3P ctWZsO + J
Authentication-Results: hotmail.com; afzender-id = temperror (afzender IP is 188.233.108.101) header.from = noreply@wattsind.com; dkim = geen header.d = wattsind.com; x-hmca = geen
X-Message-Status: n: 0: n
X-SID-PRA: Premier Players Club
X-DKIM-Resultaat: Geen
X-AUTH-Resultaat: NONE
X-Message-Delivery: Vj0xLjE7dXM9MDtsPTA7YT0wO0Q9MjtHRD0yO1NDTD02
X-Message-Info:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Als je in Hotmail bij "opruimen" kiest voor "regels beheren", dan "nieuw", bij stap 1 kiezen voor "onderwerp", vervolgens "bevat" en dan vul je "300% bonus" in.
Dit lijkt bij mij vooralsnog te werken. Ik werd er ook gestoord van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Je kunt je spam mailtjes markeren als spam binnen hotmail. Kies hiervoor het knopje "junk" bovenaan je hotmail box. Hierdoor wordt doorgegeven dat wat jij ontvangt rotzooi is. Meer hoef je opzich niet te doen qua in contact komen met Microsoft. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet nodig om dit aan Hotmail te laten weten. Je kunt kiezen om de mail te verwijderen uit je ongewenste mail. Kies voor de optie "opruimen". Als je die aanklikt dan hebt je 2 mogelijkheden. Kies voor blokkeren van deze afzender. Hierna zal je er geen last meer van hebben. Succes :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dus.
Deze organisatie maakt gebruik van 1001 verschillende e-mail afzenders en is daardoor niet te stoppen met hun spam.
Ze heten wel allemaal Premier Players Club maar de naam van de afzender valt niet te blokkeren, alleen het mailadres.
Knap irritant, vaak meerdere mails per dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik heb ze inmiddels zelf ook en dan nog wel op verschillende emailadressen :(
Blokeren heeft geen zin, hier ben ik al een hele tijd mee bezig. Het lijkt wel of ewr steeds meer binnen komen en ook ik wordt hier ziek van. Ik laat ze maar in ongewenst staan, maar ook ik vraag me af of niemand dit kan aanpakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik krijg er vele per dag, die ik telkens weer als ongewenst blokkeer. Kennelijk een hele hardnekkige, die idd telkens een andere domeinnaam toevoegt. Wat is hier verder nog tegen te doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste vragensteller,
Ook ik ontvang dagelijks veel van deze mail.
Ik heb een klacht ingediend bij https://www.spamklacht.nl/ Dit is een organisatie van de OPTA. Hoe meer mensen hier klagen, hoe groter de kans dat men er werk van gaat maken.

Toegevoegd na 16 uur:
Internetheaders hotmail
http://ask-leo.com/how_do_i_view_full_headers_in_windows_live_hotmail.html

outlook 2010;
open bericht
klik op pijltje rechts van opties
kopieer tekst rechts van "internerheaders"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg veel werk en ontmoedigend omdat opta gewoon zegt deader niet te herkennen. Wat is precies een header, hoeveel regels moet ik kopieren. ALs ik dat elke keer moet oden. En bovendien zegt hotmail nu dat blokkeren dit keer niet kan. Te gek voor woordenn, ik baal, ik wil niet gebombardeert worden door ongewenste post met kans op virussen en andere ellende. Gewoon crimineel.
Een ramp en het worden er steeds meer. De Opta vraagt om de Header. In outlook 2010 is dat voor mij niet meer te vinden. De klacht kan dan dus niet in behandeling worden genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik krijg, ongevraagd, iedere dag een aantal spammails van premier players club. Ook ik wil hier vanaf. Nergens kan ik me afmelden. Weet iemand hier misschien een oplossing voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je eenmaal veel spam uit het buitenland krijgt dan kan spamklacht.nl ook niets doen. Andere landen is andere wetten.

Ook is het gemakkelijk om allerlei domeinnamen te maken/gebruiken om iemand te spammen.
Wanneer het echt teveel is zou ik overwegen om een nieuw emailadres te nemen. Gelukkig zijn emailadressen niet duur.

Bij een nieuw adres zou ik dan zeer selectief zijn in het verstrekken van je mailadres. Mensen die funmailtjes sturen aan grote groepen moet je dan ook niet meer je mailadres verstrekken. Ook als je bij een bedrijf iets koopt zou ik hiervoor een apart mailadres gebruiken.

Resultaat: 1 mailadres voor bedrijven, 1 mailadres voor beste vrienden die niet aan maillijsten meedoen. en 1 voor overige.

Mijn mailadres voor beste vrienden is spamfilterloos en bestaat inmiddels al 5 jaar met daarop zelden spam. De meeste spam krijg ik op het mailadres dat mensen ook gebruiken voor van die funmailtjes of zogenaamde viruswaarschuwingen. In mijn bedrijven mailboxje heb ik incidenteel spam mogelijk door aankopen via ebay in het verleden.

Het is onoverzichtelijk om 3 mailboxen te hebben maar ik garandeer het je het scheelt zeer veel spam.

Last but not least. Wanneer je zelf mailt aan een grote groep mensen gebruik dan nooit de "aan" of CC maar BCC.
Bij het verzenden via BCC kunnen mensen van elkaar niet zien we nog meer jouw mailtje hebben gehad.

Hopelijk kan je hier iets mee. Ik vrees dat er geen andere oplossing voor is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Lourens, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Veel pas ik al toe, ik vind he echter belachelijk dat ik een nieuw adres moet maken en al mijn vrienden dat dus moeten veranderen, omdat 1 bedrijf spamt. Gaat in tegen alle logica. De tip van je voorganger lijkt goed te werken, al moet ik ook die af en toe aanvullen (lees: nieuwe regel maken met ander trefwoord)
Wat ik zocht is een instantie waar je gewoon kunt melden: dit bedrijf spamt, doe er wat aan, zonder dat je zelf allerlei moeite moet doen, want dat is de omgekeerde wereld. Als ik hier lees hoeveel mensen last hebben van dit bedrijf, is dat toch crimineel? Nou ja, ik ben even geholpen, bedankt voor t meedenken.