Welke Spybot & Research moet je downloaden?

Zal wel een domme vraag zijn van iemand die je iets simpel moet uitleggen. Er is al veel aan mijn laptop 'geknutseld' maar er wordt nooit iets of onduidelijk uitgelegd....wel heb ik er veel gelezen en iemand heeft hier al advies gegeven mbt Malware Bytes dat niet wil opstarten wegens een fout. Als iemand ook naar die vraag wil kijken? Alsjeblieft? Wel snap ik, eigenlijk weet ik dit al een tijdje dat je eigenlijk EN Malware EN Spybot moet hebben. Ik browse nogal veel over het web.
De laatste (professionele) IT-er zei dat het zo wel goed was me Microsoft Security Essentials maar ik weet het niet hoor, die doet zo lang over scannen.......

Vraag1: Welke Spybot? Als ik op download click verschijnt er een lijstje?
Gewoon de eerste? Las vaak dat deze versie stabieler is dan de nieuw 2.0 die nog bugs heeft. En die lijkt mij meer voor gevorderden en niet zo'n nono als ik met een onstabiele laptop.

Pfff, het is bijna half 4 vannacht en ik maar 'studeren' denk een beetje het te snappen. Want ik las ook vaak dat het lastig kan zijn Malwarebytes te verwijderen? Dat wilde ik en dan opnieuw downloaden.......mijn hoop is op jullie gevestigd.....ALVAST BEDANKT!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

misschien ook een handig programmatje:

Ccleaner, hiermee kun je alle cookies van het surfen etc verwijderen + ongebruikte register sleutels.

Link: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/4fb7421e246bf93c9debbe95dce27ce1/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij ook bedankt voor de moeite. Ik heb over dit programma heb ik al zoveel over gelezen op Goeie Vraag dat ik die ook maar ga proberen. Ook verder op het web las ik allemaal positieve dingen. Geen IT-er die je dat verteld.