Malwarebytes' Anti Malware start niet op door fout code.

Wilde hem op scannen zetten en kreeg een venster te zien met rood kruis in de linker hoek en dit bericht:

Er is een fout opgetreden. Geef de bijbehorende foutcode alstublieft door aan het Malwarebytes ondersteuning team.

PROGRAM_ERROR_LOAD_DATABASE (-2146893820-2146893820,CreateSDK)

Ongeldige lengte

Ik heb het maar helemaal opgeschreven. Vannacht kon ik hem nog gewoon bijwerken. Ook duurt het scannen altijd heel lang. Wel zo'n 3 soms 4 uur! Dat is sinds een nerd MSE er ingezet heeft die ook lang zolang scant! Gisteren zelfs bijna 5,5 uur!!! Dat is toch niet normaal?

Help! Heeft iemand advies. Zo lang scannen heb ik ook nog nooit meegemaakt.....zucht....

Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 4 minuten:
Is het verstandig om hem te verwijderen en/of opnieuw te installeren want ik dat support team niet vinden?
En is het verstandig om een extra programma als bv Spybot te downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

je moet het programma verwijderen

Toegevoegd na 3 minuten:
gebruik bijv: ad aware & spybot - search & destroy die zijn ook gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat had ik ook al bedacht maar ik weet dat er soms restanten blijven zitten. Kun je of iemand anders aub iets uitgebreider antwoorden ook mbt de tijd die zowel Malware als MSE gebruikt om te scannen? Dat heb ik met Norton, Spy Sweeper en AVG nog nooit meegemaakt!! Ik hef ff nog maar niks gedaan voor ik in paniek raak....:(
Bedankt voor je antwoord dat wel natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om zoon programma weer te laten werken is heel moeilijk dat lukt maar heel weinig. gewoon die oude rotzooi er af gooien en bijv: ad aware er op zetten werkt bij mij ook prima
doe wat er staat zou ik zeggen!
geef het fout door en probeer het opnieuw te installeren, kan kunnen zij het oplossen.
meest waarschijnlijk vraagt die MSE gewoon een heleboel CPU geheugen op, dit tijdelijk afzetten zou wel werken.