Kun je een image-backup maken onder Windows XP?

D.w.z. zit dat ergens verstopt in de standaard-distributie of bestaat daar een gratis, extern programma voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

DriveImage XML:

http://www.runtime.org/driveimage-xml.htm
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DriveImage van Powerquest is (helaas) ooit opgekocht door Symantec (Ghost). Nu bestaat DI weer, maar dan van een andere softwaretent?
rose
13 jaar geleden
Dit is een nogal ander programma. De enige overeenkomst is eigenlijk dat het een image van je HD maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou zeggen dat Symantec niet alleen de concurrent opkoopt, maar gelijk de naam veilig stelt.