E-mail wordt standaard in platte tekst ontvangen ipv. HTML hoe aan te passen?

Ik krijg een e-mail op de ene account in platte tekst binnen, terwijl ik het op een ander adres wel in HTML binnenkrijg?

Via webmail krijg ik beide in HTML binnen, hoe kan ik HTML ontvangen binnen outlook instellen?

Toegevoegd na 11 minuten:
kan het worden tegengehouden door provider?
Maar het wordt wel in HTML afgeleverd in de webmail.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
10.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je doen, maar dan heb je meer kans op malware. Ik raad 't sterk af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb HTML nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dan wel voor een goede up-to-date virusscanner en een goede firewall :). (En uiteraard altijd de laatste Windows-updates.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik van voorzien.

Het beste antwoord

Normaal kun je dit aanpassen bij de instellingen, daar dien je HTML aan te vinken

Toegevoegd na 7 minuten:
Die instellingen worden niet tegen gehouden door je provider. Welk programma gebruik je precies om je mail binnen te halen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ga naar extra kies opties en klik op het blad e-mail indeling berichtindeling op HTML zetten en het is opgelost
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan je instellen in jouw mail programma. Hangt dus van het programma af waar je jouw mail mee leest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals in het eerste bericht staat gebruik ik MS outlook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat niet in de vraag. Toen ik mijn antwoord gaf waren er nog geen reacties op jouw vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En staat ook niet in de andere reacties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn eerste post "vraag" staat.
Via webmail krijg ik beide in HTML binnen, hoe kan ik HTML ontvangen binnen outlook instellen?
Emails die je ONTVANGT hebben het formaat zoals ingesteld door de verzender. Jouw instellingen doen daar niet toe.

Jouw email programma kan de platte tekst natuurlijk laten converteren naar rich text of eventueel naar HTML, maar dat moet kunnen in jouw browser. Ik dacht dat Firefox, dat niet automatisch doet.