waar kan ik nog IE8 voor windows 7 downloaden?

ik heb IE9 geprobeerd maar deze loopt niet lekker op windows 7 bij mij, ik probeerde hem terug te zetten maar dat lukt ook niet, nu zoek ik een downloadsite of link me naar IE8 voor windows 7 leid.

weet iemand waar deze nog te downloaden is ?

alvast dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Hallo Rainbow,

U kunt Internet Explorer 8 niet voor Windows 7 downloaden. Internet Explorer 8 zit geintegreerd in Windows 7.

Zodra u Internet Explorer 9 heeft verwijderd krijgt u automatisch Internet Explorer 8 terug.

Internet Explorer 9 kunt u verwijderen via:
Start -> Configuratiescherm -> Een programma verwijderen of Programma's en onderdelen -> Geïnstalleerde updates weergeven.

In deze lijst vindt u Internet Explorer 9 terug, u kan eventueel zoeken op Internet Explorer bovenin de zoekbalk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

het beste is toch om gewoon google chrome of mozilla firefox te downloaden. Internet explorer is gewoon geen goede browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies liever voor een andere browser. Safari of Opera zijn snelle en goede browsers. Internet Explorer is altijd al een slechte browser geweest. Dat merk je pas als je aan andere browsers gewend raakt. Probeer het maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IE8 moet je gewoon van de Microsoft website kunnen downloaden...

Dit is de eerste hit: http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx

Voor Win XP: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=341C2AD5-8C3D-4347-8C03-08CDECD8852B&displaylang=nl

Toegevoegd na 50 seconden:
Beter zou zijn idd om een andere browser te gebruiken. Persoonlijk vind ik Firefox erg lekker...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier zou het moeten lukken:
http://www.microsoft.com/belux/nl/windows/internet-explorer/default.aspx
13 jaar geleden
In eerste instantie zou ik proberen om via het Software-Configuratiescherm in Windows 7 de Internet Explorer 9 te verwijderen.

Internet Explorer 9 is namelijk nog niet officieel uitgebracht. Door het verwijderen van IE9 zou je weer terug moeten vallen naar de IE8 die met Windows 7 is meegeleverd.

Mocht dat niet lukken dan moet je via de 2e link weer een IE8-versie voor Windows 7 kunnen downloaden.

Daarnaast kan het nooit kwaad om in elk geval 1 andere browser naast . Zo heb ik zelf ook Mozilla Firefox en Google Chrome op mijn computer geïnstalleerd. Mozilla Firefox gebruik ik als standaard-browser. IE gebruik ik zo min mogelijk en vooral om eens een website te testen. Mozilla Firefox vind ik nog altijd het lekkerste werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IE is gewoon geen lekker lopende webbrowser, ik gebruik het droom ook niet meer omdat het gewoon op al mijn pc's niet lekker draait. Daarom gebruik ik gewoon Google Chrome, moet je ook een proberen, is heel makkelijk, handig en snel! Daarnaast kan je ook nog andere browsers proberen zoals Safari, Mozilla Firefox, Opera etc.
Het duurde bij mij ook een tijdje voor ik de juiste browser had gevonden.