Welke programma's kunnen van muziek en foto's een filmpje maken?

Ik heb bijvoorbeeld mp3 maar ook mp4 waar ik foto's overheen wil zetten, en verschillende liedjes vb door of achter elkaar wil laten spelen. Wie weet er een paar programma's voor?

Toegevoegd na 46 minuten:
en is er iemand die snapt wat mijn computer wil, zie afbeelding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De foutmelding geeft aan dat er in je map C:\config (onzichtbare map) een file staat, een .rbf file die beveiligd is, dus waar ESET niet bij kan, dus, die movie maker kan niet worden ingesteld.

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf Movie Maker en Picasa:

Movie Maker - http://windows-movie-maker.dutch.toggle.com/

Picasa - http://www.softonic.nl/s/picasa-3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Windows Movie Maker zit op XP. Windows Live Movie Maker is van MSN, kan je kiezen om dat te installeren. Ulead Videostudio van Corel, niet gratis, maar wel handig. En zo zijn er nog veel meer programma's daar voor.

Toegevoegd na 7 minuten:
Paar links: http://explore.live.com/windows-live-movie-maker. Dit is windows movie maker van windows XP voor win 7: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=D6BA5972-328E-4DF7-8F9D-068FC0F80CFC&displaylang=en

Toegevoegd na 30 minuten:
Als het echt niet lukt: http://moviemakeronline.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
windows 7 ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Live Movie Maker is voor windows 7 gemaakt ja, windows movie maker vind ik handigerer, makelijker en kan je meer mee, is ook te downloaden voor windows 7, ik zoek het even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, ik heb movie maker, Maar hijzegt :
"movie maker kan niet worden gestart. Controleer of de
computer aan de systeemvereisten voldoet, etc etc." Ik dacht dat je die systeemdingen niet kon aanpassen?
Dus hij doet t nu gewoonniet bij mij???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, Live movie maker bedoelde ik ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat je wat met bewerking kan, ik vind Live movie maker gewoon hartstikke onhandig, heel mooi van binnen, maar kan er niks mee, nou ja, voor dia's is het goed. Waar wil je de Dia's hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, ik ben hem aan t installeren.
K ben benieuwd :D
Dank je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dia's?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, dia's "muziek en foto's een filmpje maken?" vind ik wel een dia;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh. :P t is iig voor Youtube. Alleen mijn compu zegt nu wéér iets raars. :S Ik begin een hekel te krijgen aan mijn laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat lukt er niet dan? Welke heb je geinstalleerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
live en de andere. Allebei. Mijn toegevoegde afbeelding gaf mijn computer toen ik de Niet-Live installeerde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb antwoord bewerkt, ik ben er niet bekend mee hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SAph. Het is niet je laptop waar je een hekel aan krijgt, het is Windows met al z'n grappen, grollen en kuren. Rotzooi is het. Nu ook 7 weer. Microsoft schreeuwt van de daken dat het zo geweldig is maar in werkelijkheid is het crap.
Misschien wordt het tijd voor een Macje. Zeker weten dat je daar een stuk gelukkiger van wordt. Dan was je nu al klaar geweest met wat je wilt doen. Als je een paar maandjes op een Mac werkt, wil je nooit meer een Windows computer gebruiken. Geloof me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou kunnen,
maar ik heb geen geld boom :'(
Windows is inderdaad nogal crap. Het enige goede is dat ik kan msnen :)
Ik zou zweren dat deze vraag de laatste tijd wekelijks gesteld word...

Ja, dat kan gewoon in Movie Maker. Importeer de audio, plaats hem op de tijdlijn, importeer de foto's, plaats ze op de tijdlijn. Vervolgens het project opslaan & het filmpje exporteren naar .MP4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh. Ik heb de vraag bij zoeken gecheckt, maar toen vond de site 2 vragen die er niks mee te maken hadden.
Dus vandaar dat ik hem toch stel,
sterredag
13 jaar geleden
als ik filmpje maken intyp bij zoeken krijg ik best een aantal dezelfde vragen te zien :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en bij alle vragen is het antwoord MOVIEMAKER
en dat programma werkt niet bij mij.
Vandaar mijn vraag of er Meerdere verschillende programma's zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse programmas die day mogelijk maken.
jij bedoelt een muvee maken.

http://nl.utilidades-utiles.com/downloaden-muvee-reveal.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee wat het is. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een muvee? Wtf is een muvee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee. Ik heb het gedownload en geïnstalleerd, opZICH is het een super programma. Maar het wil dat ik Filmpjes invoer, MAAR: Ik heb juist mp3 en dat kan ik niet invoeren XD
Converten heeft geen zin, want de geconverte mp3 heeft dan nog steeds geen beeld en dat geeft een foutmelding.
:S Vaag. Maar ik vecht het wel uit =D Ik ben tenslotte sterker dan mijn compu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weten jullie niet wat een muvee is ?
klik dan maar eens op het linkje en je bent weer een ervaring rijker.
Er zijn hele krachtige en simpele programma's om te doen wat jij wilt. QuickTime Pro, iMovie en Final Cut Express. De laatste moet je kopen, de eerste is heel goedkoop en de middelste krijg je gratis met nog een reeks andere, gratis programma's van hoge kwaliteit, bij iedere Mac.
Nooit meer ergernissen, nooit meer een hekel aan je computer en altijd je werkzaamheden vlot, op een fijne manier tot een goed einde brengen met een kwalitatief resultaat. Iedere Windows gebruiker zal met z'n mond open kijken naar de dingen die jij gemaakt hebt op je Mac.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar voor zo'n grapje een mac aan te schaffen, wordt aardig duur. Geef mij maar Windows trouwens, na enkele maanden een mac te hebben gehad, snel weer terug gerend naar Windows.
Er zijn vele programma's die dat mogelijk maken. Als ik een programma wil opzoeken ga ik altijd kijken bij www.zdnet.nl.