Al mijn geïmporteerde media bij Windows Movie maker is weg! heeft iemand enig idee waar dit zou kunnen staan?

Ik moet een filmpje voor mijn zus bewerken en die hebben we van onze videocamera af gehaald. Alleen nu zie ik niks meer, terwijl er eerst nog van alles stond. Heeft iemand enig idee waar alles zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het kan zijn in een map als 'tijdelijk opgeslagen' of 'temporary files'. Dan ben je ****er up want dan is het gewoon weg als je het niet op een andere manier hebt opgeslagen. Het kan ook zijn dat het naar een map bij movie maker staat. Moet je maar even kijken bij je :C schrijf -> program files.. Enz
veel geluk met het zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de naam van het bestand nog weet kan je ook de zoek functie gebruiken van windows. (selecteer bij opties ook dat verborgen mappen doorzocht worden.)