Als ik via mijn Macbook foto's kopieer naar een CD en

ik de foto's op de CD wil bekijken moet ik deze 1 voor 1 openen. Op de computer staan ze gewoon naast elkaar en kun je via de pijltjestoetsen door je foto' bladeren. Waarom kan dit niet op de CD en kan ik dat aanpassen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Selecteer alle foto's met Cmd+A en druk dan op spatie of op dit knopje

Toegevoegd na 27 seconden:
Als het goed is kan je dan wel met de pijltjestoetsen door de foto's bladeren