Hoe neem ik interne beelden op van mijn iMac?

Net zoiets al hypercam maar dan voor apple.
Het liefst een programmatje dat er al op zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het kan tegenwoordig nog makkelijker. Wanneer je Snow Leopard hebt, kun je gewoon Quicktime gebruiken voor het maken van een schermopname (vanaf Quicktime versie 10). Open daarvoor Quicktime, ga naar 'Bestand' en kies voor 'Nieuwe schermopname...'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt. Dit is duidelijk het beste antwoord op deze vraag!

Andere antwoorden (1)

het programma komt van apple zelf en heet screenium.
en is een gratis programma om te downloaden,
ga gewoon op youtube en scrijf: how to download screenium.