Welk programma gebruik ik hier voor? Zie omschrijving

Ik maak de roosters voor het jongerencentrum waar ik werk. Hier werken zo'n 30 vrijwilligers. Sommigen kunnen alleen vrijdag, sommigen alleen zaterdag, sommigen alleen achter de bar, en sommigen alleen DJ (plaatjes draaien).

Is er een programmaatje waar ik dit makkelijk per persoon kan invoeren, en bv. kan zoeken op 'vrijdag' en 'DJ' en dat er zo alle namen komen van mensen die op de vrijdag plaatjes kunnen draaien?

Ik weet dat dit met Access moet kunnen, maar ik snap niks van dat programma.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Exel en sommige soorten Word. (nieuwe versies)

Als je niet weet hoe het werkt kun je met google naar "lesjes" zoeken. In het engels Tutorial genoemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk zelf met google docs, dan kun je een soort exel sheet online presenteren en doorlinken op andere sheets en daar verschillende mensen toegang tot geven.

Je kunt dan na het invoeren sorteren op alle kolommen (in jouw geval dag en functie) zodat het overzichtelijk eruit ziet. Ook in verschillende kleuren.

Een makkelijke beschrijving hoe het werkt is ook op google zelf te vinden. Andere mensen kan ik het ook van harte aanraden als je voor jezelf of anderen iets overal overzichtelijk wilt hebben.