wat betekend niet essentieel?

bijvoorbeeld, ik heb een game laptop msi 240 hz....en ik las dat red dragon niet essentieel is voor de pc..betekend dat ik hem nu wel of niet zou downloaden?

......

Picture for question
een jaar geleden
in: Software
1.1K
Pieterke
een jaar geleden
Niet persé nodig.

Antwoorden (1)

Essentieel betekent volstrekt noodzakelijk.
Maar bij jou staat er NIET essentieel, dus is dat niet noodzakelijk. Het is dus wel handig, maar niet perse nodig om je computer te laten werken.
een jaar geleden